A képzés célja:

A legtöbb vállalkozás, vállalat az ügyfélszolgálati munkatársakon keresztül érintkezik az ügyfelekkel. Nem mindegy, hogy ez a találkozás milyen. Hiába első osztályú a termék, a szolgáltatás, ha az ügyfélszolgálati munkatárs nem megfelelő, oda a cég jó hírneve. Hiszen nemcsak információt, segítségnyújtást, panaszkezelést várnak el az ügyfelek, hanem odafigyelő, megértő, segítőkész, azaz professzionális bánásmódot, professzionális kommunikációt. Ugyanakkor nem könnyű ezt megadni, hiszen az ügyfélszolgálati munkatársak a „frontvonalban” vannak, sokszor van próbára téve a türelmük, elfogadásuk, problémamegoldó képességük. Ehhez a kapu-szerephez kíván segítséget nyújtani a képzés, fejlesztve a munkatársak professzionális kommunikációs eszköztárát, és egyéni feszültség-feldolgozó képességeit.

Kiknek ajánljuk?

A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársainak is a hasznára válhat.

Tematika

 

Tréner
Dr. Füzesi Györgyi
1986 és 1995 között egyetemi tanársegéd a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen, ahol szociológiát és pszichológiát oktatott valamint kommunikációs és önismereti tréningeket tartott.
1995-től a Külkereskedelmi Főiskolán és a Kodolányi János Főiskolán óraadóként szociológia, pszichológia és kommunikáció tárgyakat oktat és kommunikációs tréningeket tart.
1995-től Pszichológus tréner. Kommunikációs-, önismereti-, személyiségfejlesztő-, önszervezési-, csapatépítő – tréningeket tart és egyéni pszichológiai tanácsadással is foglalkozik saját cégén belül.
2003-tól a Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központ óraadó trénere.

1995 óta az általa tartott inhouse és nyílt tréningeken már több 100 résztvevő volt számos cégtől.
Nevéhez fűződik egy pszichológiai társasjáték elkészítése is.
Az Euzert Kft. trénerképzésének programjának összeállításában jelentős szerepet vállalt.

Referenciák

„A mindennapi kommunikációban nyújt segítséget. Családi vagy kollegiális viszony javításához, a jobb viszony elősegítéséhez szerintem nagyon hasznos.” Szász Enikő (Tatabánya MJV Polgármesteri Hivatala)

„Mindenképp arra ösztönzi a résztvevőt, hogy megnyíljon valamilyen célból. Nagyon hasznos tréning.” név nélkül (Tatabánya MJV Polgármesteri Hivatala)

„A rohanó életben jó egy kicsit megállni, és elmélyülni a témákban, elgondolkodni a problémákon, eseteken, élethelyzeteken.” Molnár Melinda (Tatabánya MJV Polgármesteri Hivatala)

„Alapvetően első nekifutásra elméleti, túlzottan lexikális tudást közvetítőnek tűnik, ellenben gyakorlati feladatokkal már ténylegesen hasznosítható.” dr. Zsigmond Attila Márk (Tatabánya MJV Polgármesteri Hivatala)

„Nagyobb cégeknél a társosztályok megismeréséhez és a munkával járó problémák feltérképezésére alkalmas.” név nélkül (Tatabánya MJV Polgármesteri Hivatala)

„Segítségnyújtás az ügyfélkezelésben, konfliktuskezelésben.” Maschlné B. Szilvia (Tatabánya MJV Polgármesteri Hivatala)

Jelentkezés

A képzés időtartama: 2021.12.07. - ONLINE!

A képzés kezdőnapja: 2021.12.07.

Ára: 57.000 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 72.390 Ft)

2. főre +5% kedvezmény a teljes árból

3. főre +10% kedvezmény a teljes árból

4. főre +13% kedvezmény a teljes árból

Négy fő fölött kérje egyéni ajánlatunkat!

    A *-gal jelölt mező kitöltése kötelező.