Felnőttképzések

Budapesten, In-house, Online

20+ év gyakorlat

50+ oktató

70+ képzés

Digitális Marketing alapok

Social media és PPC fókusz

Rövid leírás

A digitális marketing napjainkban elengedhetetlen eleme minden üzleti működésnek, legyen szó kisvállalkozásról vagy multinacionális vállalatról. A technológiai fejlődés és a különböző médiumok, online csatornák folyamatos változásai azonban egy egyre komplexebb és egyre nehezebben átlátható területté teszi a digitális marketinget. A képzés célja a digitális marketingen belül főként a social media marketingre és a PPC (pay per click) kampányokra fókuszálva, gyakorlati példákon át bemutatva egy teljes képet adni arról, hogyan navigáljunk ebben a térben és hogyan tudjuk a Meta, a Google és a LinkedIn felületeit hatékonyan felhasználni üzleti céljaink eléréséhez.

A képzés célja

  • Általános tudás megszerzése a Meta, a LinkedIn és a Google felületeinek működéséről, mind a tartalommenedzsment, mind a hirdetések területén
  • A különböző hirdetési fiókok beállításainak és felépítésének alapszintű elsajátítása
  • Fizetett kampányok felépítésének, menedzselésének, mindennapi optimalizációjának alapszintű elsajátítása
  • A különböző hirdetési felületeken elérhető adatoknak és riportoknak az alapszintű bemutatása
  • A különböző social media felületek algoritmusainak alapszintű bemutatása

Kinek ajánljuk?

A marketing manapság rendkívül sok területet ölel fel, ezek közül a legdinamikusabban fejlődő és “legjövőbiztosabb” a digitális marketing területe. A képzés gyakorlati példái és elméleti anyagai hasznosak lesznek mindenkinek, aki szeretné jobban megérteni a social media felületek és a fizetett hirdetések (PPC) rendszereinek működését. A képzés a résztvevő munkahelyének vagy vállalkozásának méretétől függetlenül mindenki számára hasznos tudást ad át, hiszen a digitális marketing – bár sok tényezőtől függően sok módon használható és megközelíthető – az alap ugyanaz marad. Ezen a képzésen pedig ezeket az alapokat igyekszünk lefektetni.

Miben más a mi képzésünk?

  • Élő (tantermi vagy online) előadások, felvétellel, mely a tanfolyam végeztével is elérhető
  • Gyakorlati példákon keresztül megszerzett, azonnal használható tudás
  • Teljes kép a social media felületek működéséről és a felületeken futtatható fizetett hirdetések kezeléséről
  • 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező oktató, aki a digitális marketing területét számtalan különböző oldalról megismerte, ült már ügynökségi székben is, de dolgozott startupokkal, kis- és középvállalkozásokkal és multinacionális vállalatokkal is, a világ több, mint 20 országában.
  • Naprakész információk, ami különösen fontos egy olyan ütemben fejlődő területen, mint a digitális marketing

Képzési információk

Képzés hossza: 4 nap
Vizsga: nincs
Képzéssel megszerezhető dokumentum: részvételi igazolás

Tematika

  1. nap – Alapok
  • A Social Media felületek (Facebook, Instagram, Linkedin) általános bemutatása
  • Social Media tartalommenedzsment alapjai
  • Szövegírás és grafikai alapok, a különböző felületek egyedi elvárásai és best practice-ek
  • Organikus elérések és a tartalomajánló algoritmusok működése a különböző felületeken (Hogyan állítsuk ezeket az algoritmusokat “magunk mellé”, ahelyett, hogy küzdenénk ellenük)

2. nap – Meta

  • Meta felületek (Facebook, Instagram) fizetett hirdetéseinek (PPC) alapjai
  • Meta Business Manager (hirdetései fiók) felépítése és kezelése
  • Hogyan építsünk fel hatékony fizetett hirdetéseket a Meta felületein
  • Hogyan menedzseljük, monitorozzuk és optimalizáljuk a már futó Meta hirdetéseinket

3. nap – Meta + LinkedIn

  • Meta felületek riportjai és elérhető adatok, valamint ezek értelmezése
  • LinkedIn felületek fizetett hirdetéseinek (PPC) alapjai
  • Linkedin Campaign Manager (hirdetési fiók) felépítése és kezelése
  • Hogyan építsünk fel hatékony fizetett hirdetéseket a LinkedIn felületein
  • Hogyan menedzseljük, monitorozzuk és optimalizáljuk a már futó LinkedIn hirdetéseinket
  • LinkedIn felületek riportjai és elérhető adatok, valamint ezek értelmezése

4. nap – Google

  • Google felületek fizetett hirdetéseinek (PPC) alapjai
  • Google Ads Account (hirdetési fiók) felépítése és kezelése
  • Hogyan építsünk fel hatékony fizetett hirdetéseket a Google felületein
  • Hogyan menedzseljük, monitorozzuk és optimalizáljuk a már futó Google hirdetéseinket

Oktatók

Huszár Marcell

Vision Marketing – digitális marketing ügynökség tulajdonos-ügyvezetője

Jelentkezés

Egyéni időpontot, kedvezményt vagy helyszínt szeretne?
Kérje egyedi árajánlatunkat!

Egyedi árajánlat kérése

Kedvezmények

2. főre +5%, 3. főre +10%, 4. főre +13% kedvezményt adunk.

Négy fő fölött kérje egyéni ajánlatunkat!

Az euroban megadott képzések és TÜV vizsga díjak, forintban, napi középárfolyamon is fizethetőek.

Facebook