A képzés célja:

A 8D módszer egy olyan strukturált problémamegoldási eljárás, melynek elsajátítása során a résztvevők képessé válnak a vevői és beszállítói reklamációk okainak feltárására és azok megszüntetésére, továbbá a belső folyamatok fejlesztésére (selejtcsökkentés, utómunka redukálása).

Tematika

A képzés írásbeli vizsgával zárul.

Előadók:

H. Judit – minőségügyi mérnök

“2010-ben fejeztem be a tanulmányaimat a Budapest Műszaki Egyetemen. Ezt követően az autóiparban dolgoztam 10 évig minőségügyi mérnökként multinacionális cégeknél, ahol a széria gyártási folyamat és termékek minőségfejlesztése, továbbá az új termék bevezetése (APQP) tartozott a felelősségi körömbe. Majd minőségügyi csoportvezetőként feleltem a vevői elégedettség, minőségügyi KPI mutatók teljesülésért és a mérnök csapat szakmai irányításáért. Hiszek a folyamatos fejlesztésben, melynek alapja a szakemberek megfelelő elméleti és gyakorlati felkészítése.”

Drótos Lóránt – Villamosmérnök, Lean Six Sigma Black Belt, Agile Coach, Scrum Master.

2003-tól különböző ITE és Automotive termékek sorozatgyártását támogatta a termelékenység, hatékonyság, és minőség fejlesztése érdekében. 2015 óta a szolgáltató szektorban dolgozik üzleti folyamatfejlesztési tanácsadóként. Két évtizedes aktív szakoktatói múlttal rendelkezik. Szakterülete a különböző problémamegoldó, hatékonyságnövelő, és minőségfejlesztő módszertanok elemeiből felépülő hibrid szabályozások kidolgozása, az adott üzleti folyamat egyedi igényeihez igazodva.

Jelentkezés