Rövid leírás:

Mi az értékesítői munka két MIÉRT-je:

és az ezekhez tartozó kiegészítő kérdések:

A tréning célja:

FONTOS:
Ne érezze ügyfelünk, hogy agymosás alá akarjuk vetni olyan tréningen elsajátított technikákkal, melyekről érződik, hogy mesterkéltek és a legtöbb esetben kivédhetők…

Tematika

I. Modul – Célkitűzés

Ha irreális célokat tűzöl magad elé, gyakran kapsz visszautasítást, így elvesztheted értékesítési motivációdat. Ha csak küldöd az ajánlatokat, és vársz a visszajelzésre, attól még nem lesz több pénz a bukszádban. Ha nem tudsz megfelelően reagálni egy panaszra, akkor azzal ügyfelet, üzletet és pénzt veszítesz.

II. Modul – Kommunikáció

Ügyféltípusok

Testbeszéd:

III. Modul – A kifogások kezelése

A modul céljai:

Mit tegyünk az olyan kifogásoknál, mint:

IV. Modul – A lezárás technikái

Mikor zárjuk le a beszélgetést, hogyan zárjuk le, hogyan ismerem fel, hogy a vevő már hajlandó megvenni? Az eladó mindennapjaiban e kérdések állandóan napirenden vannak. Szinte mindig éppen az üzlet megkötése előtt jut eszébe a vevőnek valami, amire az eladó nem számított. Az alábbi helyzetek, mint pl:

olyan helyzetek, amelyekben eldől hogy mennyire jó az eladó valójában.

A modulok között szituációs gyakorlatokkal, példákkal dolgoznak az előadóink.

Előadó:

Gergely János – Diplomás coach és szupervizor

Több, mint 20 éve dolgozik értékesítési területen, és ennyi ideje kísér felnőtteket a fejlődésük útján. Jelenleg egy építőanyagokkal kereskedő üzlethálózat képzési vezetője, ahol közel 2000 munkavállaló fejlődését segíti. Ezt megelőzően egy kereskedelmi üzlethálózat fejlesztője, ügyvezetője, valamint egy magyar multinacionális gyártó és értékesítő vállalat üzletágvezetőjeként dolgozott. Műszaki és sales tapasztalatai mellett a szociális terület is része volt az életének, mivel itt szerezte első diplomáját. Foglalkoztatás vezetőként hátrányos helyzetű emberek képzésében, foglalkoztathatóságuk fejlesztésében vett részt, ahol a speciális kihívásoknak köszönhetően komoly tapasztalati tőkére tett szert a felnőttképzés területén. Fő érdeklődési köre, amelyben tréningeket tart: kommunikáció, prezentáció, tárgyalástechnika, értékesítés, konfliktuskezelés, hatékony befolyásolás és meggyőzés területei.

Coach hitvallása: “Képtelen vagyok bárkinek bármit megtanítani. Csupán elgondolkodtatni tudom az embereket.” /Szókratész/ – “Az én hivatásom, hogy megteremtsem ennek a megfelelő környezetet, azaz inspiráljam a fejlődésre azt, akivel együtt dolgozom. Megláttassam vele azokat a lehetőségeket, amelyeket az akadályok homályosítanak el.”

Referenciák

„Hasznos, célratörő oktatás. Sok helyzetgyakorlattal, plusz információkkal.” Besenyei Brigitta (Miracoloso Event Kft.)

„Hasznos, a napi munkában segítséget jelentő tippeket kaptunk.” Szollár Ágnes (CPS Company Kft.)

Jelentkezés

A képzés időtartama: 2021.11.24. - ONLINE!

A képzés kezdőnapja: 2021.11.24.

Ára: 57.000 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 72.390 Ft)

2. főre +5% kedvezmény a teljes árból

3. főre +10% kedvezmény a teljes árból

4. főre +13% kedvezmény a teljes árból

Négy fő fölött kérje egyéni ajánlatunkat!

    A *-gal jelölt mező kitöltése kötelező.