Felnőttképzések

Budapesten, In-house, Online

20+ év gyakorlat

50+ oktató

70+ képzés

Értékesítési tréning – Értékesítési ismeretek és módszerek

Rövid leírás

Ha irreális célokat tűzöl magad elé, gyakran kapsz visszautasítást, így elveszítheted értékesítési motivációdat. Ha csak küldöd az ajánlatokat, és vársz a visszajelzésre, attól még nem lesz több pénz a bukszádban. Ha nem tudsz megfelelően reagálni egy panaszra, akkor azzal ügyfelet, üzletet és pénzt veszítesz.

Mi az értékesítői munka két MIÉRT-je:

  • Miért sikerült eladnom?
  • Miért nem tudtam eladni?
    és az ezekhez tartozó kiegészítő kérdések:
  • MENNYIT NEM tudtam eladni?
  • Hol lehet javulni?

A képzés célja

  • reális értékesítési célok kitűzése;
  • megnyerni az ügyfelek bizalmát;
  • kifogások kezelése anélkül, hogy annak tréningszaga legyen;
  • olyan tudás szerzése, mely természetessé, könnyeddé, magabiztossá teszi az eladót

FONTOS:
Ne érezze ügyfelünk, hogy agymosás alá akarjuk vetni olyan tréningen elsajátított technikákkal, melyekről érződik, hogy mesterkéltek és a legtöbb esetben kivédhetők…

Képzési információk

Képzés hossza: 1 nap
Képzéssel megszerezhető dokumentum: Részvételi igazolás

Tematika

I. MODUL – CÉLKITŰZÉS

Ha irreális célokat tűzöl magad elé, gyakran kapsz visszautasítást, így elvesztheted értékesítési motivációdat. Ha csak küldöd az ajánlatokat, és vársz a visszajelzésre, attól még nem lesz több pénz a bukszádban. Ha nem tudsz megfelelően reagálni egy panaszra, akkor azzal ügyfelet, üzletet és pénzt veszítesz.

  • reális értékesítési célok kitűzése
  • kapcsolati tőke építése

II. Modul – Kommunikáció

  • empatikus kommunikáció;
  • az emberi kapcsolattartás alapjainak átbeszélése, embertípusok a kommunikációban, hol hibázunk, miből kell visszavenni, miben vagyunk jók, résztvevők személyre szabott kiértékelése;
  • fogások, melyek segítségével könnyedén és magabiztosan megnyerheti ügyfele bizalmát;
  • érdeklődő hallgatás, nem megjátszott figyelem, odafigyelés, „belső jegyzetelés”;
  • visszakérdezni, a megérteni akarás jelzése végett;
  • magunk megértetése a hallgató ritmusában;

Ügyféltípusok

  • 1. rész: Ismerd fel őket!
  • 2. rész: Így adj el nekik!

Testbeszéd:

  • miről árulkodnak a mozdulataid? És az ügyfélé?
  • trükkök, tippek, technikák

III. Modul – A kifogások kezelése

A modul céljai:

  • tisztában kell lennünk azzal, mi áll annak hátterében, hogy elutasítást kapunk az ügyféltől;
  • megismerjük azokat a motivációkat, melyek a különböző típusú embereket mozgatják;
  • profi módon kezeljük az ügyfeleink reklamációit és panaszait és megtanuljunk belőlük újabb üzletet kovácsolni;
  • a vevői kifogások okozta „párviadalok” kivédése
  • a magyarázkodás megelőzése
  • az ügyfél várható kifogásainak említése és megválaszolása
  • a kezdeményezés, a kommunikáció irányítása az ügyfél tudta nélkül
  • az ügyfél igazának szerepe

Mit tegyünk az olyan kifogásoknál, mint:

  • túl drága
  • a vevőnek még valakit meg kell kérdeznie
  • már rossz tapasztalatai vannak ezen a területen (reklamáció)
  • a termékre vonatkozó kifogások
  • még át akarja gondolni
  • hogyan tegyünk egy kifogást az „utolsó kifogássá”?

IV. Modul – A lezárás technikái

Mikor zárjuk le a beszélgetést, hogyan zárjuk le, hogyan ismerem fel, hogy a vevő már hajlandó megvenni? Az eladó mindennapjaiban e kérdések állandóan napirenden vannak. Szinte mindig éppen az üzlet megkötése előtt jut eszébe a vevőnek valami, amire az eladó nem számított. Az alábbi helyzetek, mint pl:

  • „ezt még meg kell gondolnom”
  • „még felhívom Önt”
  • „még valakit meg kell kérdeznem”
  • a vevő nemet mond

olyan helyzetek, amelyekben eldől hogy mennyire jó az eladó valójában.

A modulok között szituációs gyakorlatokkal, példákkal dolgoznak az előadóink.

Oktatók

Gergely János

Diplomás coach és szupervizor

Több, mint 20 éve dolgozik értékesítési területen, és ennyi ideje kísér felnőtteket a fejlődésük útján. Jelenleg egy építőanyagokkal kereskedő üzlethálózat képzési vezetője, ahol közel 2000 munkavállaló fejlődését segíti. Ezt megelőzően egy kereskedelmi üzlethálózat fejlesztője, ügyvezetője, valamint egy magyar multinacionális gyártó és értékesítő vállalat üzletágvezetőjeként dolgozott. Műszaki és sales tapasztalatai mellett a szociális terület is része volt az életének, mivel itt szerezte első diplomáját. Foglalkoztatás vezetőként hátrányos helyzetű emberek képzésében, foglalkoztathatóságuk fejlesztésében vett részt, ahol a speciális kihívásoknak köszönhetően komoly tapasztalati tőkére tett szert a felnőttképzés területén. Fő érdeklődési köre, amelyben tréningeket tart: kommunikáció, prezentáció, tárgyalástechnika, értékesítés, konfliktuskezelés, hatékony befolyásolás és meggyőzés területei.

Coach hitvallása: “Képtelen vagyok bárkinek bármit megtanítani. Csupán elgondolkodtatni tudom az embereket.” /Szókratész/ – “Az én hivatásom, hogy megteremtsem ennek a megfelelő környezetet, azaz inspiráljam a fejlődésre azt, akivel együtt dolgozom. Megláttassam vele azokat a lehetőségeket, amelyeket az akadályok homályosítanak el.”

Kapcsolódó képzések

Coach szemléletű vezetőképző tréning

Kis- és középvállalkozások, nagyobb cégek vezetőinek, ill. leendő vezetőinek egyaránt ajánljuk a képzést. Vezetőnek lenni nem könnyű dolog. Szükség va...

Kezdőnap: szeptember 27. péntek

Prezentációs technikák tréning

A prezentációk általában nem elszigetelt üzleti események, hanem egy tárgyalás, értekezlet, megbeszélés, gyűlés részeként kerülnek bemutatásra. A prez...

Stressz és kiégés elleni tréning

Olyan kis- és középvállalkozások, nagyobb cégek munkatársainak ajánljuk a tréninget, ahol a munka jellege, a munkakörülmények, vagy a munkahelyi légkö...

Ügyfélkezelési tréning

A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársaina...

Jelentkezés

Egyéni időpontot, kedvezményt vagy helyszínt szeretne?
Kérje egyedi árajánlatunkat!

Egyedi árajánlat kérése

Kedvezmények

2. főre +5%, 3. főre +10%, 4. főre +13% kedvezményt adunk.

Négy fő fölött kérje egyéni ajánlatunkat!

Az euroban megadott képzések és TÜV vizsga díjak, forintban, napi középárfolyamon is fizethetőek.

Facebook