Rövid leírás
A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársainak is a hasznára válhat.
A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársainak is a hasznára válhat.
A legtöbb vállalkozás, vállalat az ügyfélszolgálati munkatársakon keresztül érintkezik az ügyfelekkel. Nem mindegy, hogy ez a találkozás milyen. Hiába első osztályú a termék, a szolgáltatás, ha az ügyfélszolgálati munkatárs nem megfelelő, oda a cég jó hírneve. Hiszen nemcsak információt, segítségnyújtást, panaszkezelést várnak el az ügyfelek, hanem odafigyelő, megértő, segítőkész, azaz professzionális bánásmódot, professzionális kommunikációt. Ugyanakkor nem könnyű ezt megadni, hiszen az ügyfélszolgálati munkatársak a „frontvonalban” vannak, sokszor van próbára téve a türelmük, elfogadásuk, problémamegoldó képességük. Ehhez a kapu-szerephez kíván segítséget nyújtani a képzés, fejlesztve a munkatársak professzionális kommunikációs eszköztárát, és egyéni feszültség-feldolgozó képességeit.
A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársainak is a hasznára válhat.
Képzés hossza: 2 nap
Képzéssel megszerezhető dokumentum: Részvételi igazolás
Dr. Füzesi Györgyi
1986 és 1995 között egyetemi tanársegéd a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen, ahol szociológiát és pszichológiát oktatott valamint kommunikációs és önismereti tréningeket tartott.
1995-től a Külkereskedelmi Főiskolán és a Kodolányi János Főiskolán óraadóként szociológia, pszichológia és kommunikáció tárgyakat oktat és kommunikációs tréningeket tart.
1995-től Pszichológus tréner. Kommunikációs-, önismereti-, személyiségfejlesztő-, önszervezési-, csapatépítő – tréningeket tart és egyéni pszichológiai tanácsadással is foglalkozik saját cégén belül.
2003-tól a Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központ óraadó trénere.
1995 óta az általa tartott inhouse és nyílt tréningeken már több 100 résztvevő volt számos cégtől.
Nevéhez fűződik egy pszichológiai társasjáték elkészítése is.
Az Euzert Kft. trénerképzésének programjának összeállításában jelentős szerepet vállalt.
Kis- és középvállalkozások, nagyobb cégek vezetőinek, ill. leendő vezetőinek egyaránt ajánljuk a képzést. Vezetőnek lenni nem könnyű dolog. Szükség va...
A tréningünket modulárisan állítottuk össze, kommunikációs blokkból (2 nap) és konfliktuskezelési blokkból (2 nap) áll. Ön eldöntheti, hogy a teljes k...
Kezdőnap: szeptember 27. péntek
A prezentációk általában nem elszigetelt üzleti események, hanem egy tárgyalás, értekezlet, megbeszélés, gyűlés részeként kerülnek bemutatásra. A prez...
Olyan kis- és középvállalkozások, nagyobb cégek munkatársainak ajánljuk a tréninget, ahol a munka jellege, a munkakörülmények, vagy a munkahelyi légkö...
Ha irreális célokat tűzöl magad elé, gyakran kapsz visszautasítást, így elveszítheted értékesítési motivációdat. Ha csak küldöd az ajánlatokat, és vár...
Egyéni időpontot, kedvezményt vagy helyszínt szeretne?
Kérje egyedi árajánlatunkat!
Kedvezmények
2. főre +5%, 3. főre +10%, 4. főre +13% kedvezményt adunk.
Négy fő fölött kérje egyéni ajánlatunkat!
Az euroban megadott képzések és TÜV vizsga díjak, forintban, napi középárfolyamon is fizethetőek.