Értékesítési tréning - Értékesítési ismeretek és módszerek

A tanfolyam célja:

Képzésünk a három napos tanfolyamunk tematikájának rövidebb változata.

Mi az értékesítői munka két MIÉRT-je:

  • Miért sikerült eladnom?
  • Miért nem tudtam eladni?

és az ezekhez tartozó kiegészítő kérdések:

  • MENNYIT NEM tudtam eladni?
  • Hol lehet javulni?

Az értékesítési tréning célja:

  • reális értékesítési célok kitűzése;
  • megnyerni ügyfelek bizalmát;
  • kifogások kezelése anélkül, hogy annak tréningszaga legyen;
  • olyan tudás szerzése, mely természetessé , könnyeddé, magabiztossá teszi az eladót

FONTOS:

Ne érezze ügyfelünk, hogy agymosás alá akarjuk vetni olyan tréningen elsajátított technikákkal, melyekről érződik, hogy mesterkéltek és a legtöbb esetben kivédhetők…

Kapcsolódó képzések

Tematika

I. Modul - Célkitűzés

Ha irreális célokat tűzöl magad elé, gyakran kapsz visszautasítást, így elvesztheted értékesítési motivációdat. Ha csak küldöd az ajánlatokat, és vársz a visszajelzésre, attól még nem lesz több pénz a bukszádban. Ha nem tudsz megfelelően reagálni egy panaszra, akkor azzal ügyfelet, üzletet és pénzt veszítesz.

  • reális értékesítési célok kitűzéssé
  • kapcsolati tőke építés

II. Modul - Kommunikáció

  • empatikus kommunikáció;
  • az emberi kapcsolattartás alapjainak átbeszélése, embertípusok a kommunikációban, hol hibázunk, miből kell visszavenni, miben vagyunk jók, résztvevők személyreszabott kiértékelése;
  • fogások, melyek segítségével könnyedén és magabiztosan megnyerheti ügyfele bizalmát;
  • érdeklődő hallgatás, nem megjátszott figyelem, odafigyelés, "belső jegyzetelés";
  • visszakérdezni, a megérteni akarás jelzése végett;
  • magunk megértetése a hallgató ritmusában;

Ügyféltípusok

  • 1.rész: Ismerd fel őket!
  • 2.rész: Így adj el nekik!

Testbeszéd:

  • miről árulkodnak a mozdulataid? És az ügyfélé?
  • trükkök, tippek, technikák

III. Modul - A kifogások kezelése

A modul céljai:

  • tisztában kell lennünk azzal, mi áll annak hátterében, hogy elutasítást kapunk az ügyféltől;
  • megismerjük azokat a motivációkat, melyek a különböző típusú embereket mozgatják;
  • profi módon kezeljük az ügyfeleink reklamációit és panaszait és megtanulunk belőlük újabb üzletet kovácsolni;
  • a vevő kifogások okozta "párviadalok” kivédése
  • a magyarázkodás megelőzése
  • az ügyfél várható kifogásainak említése és megválaszolása
  • a kezdeményezés, a kommunikáció irányítása az ügyfél tudta nélkül
  • az ügyfél igazának szerepe

Mit tegyünk az olyan kifogásoknál, mint:

  • túl drága
  • a vevőnek még valakit meg kell kérdeznie
  • már rossz tapasztalatai vannak ezen a területen (reklamáció)
  • a termékre vonatkozó kifogások
  • még át akarja gondolni
  • hogyan tegyünk egy kifogást az "utolsó kifogássá"?

IV. Modul - A lezárás technikái

Mikor zárjuk le a beszélgetést, hogyan zárjuk le, hogyan ismerem fel, hogy a vevő már hajlandó megvenni? Az eladó mindennapjaiban e kérdések állandóan napirenden vannak. Szinte mindig éppen az üzlet megkötése előtt jut eszébe a vevőnek valami, amire az eladó nem számított. Az alábbi helyzetek, mint pl:

  • "ezt még meg kell gondolnom"
  • "még felhívom Önt"
  • "még valakit meg kell kérdeznem"
  • a vevő nemet mond

olyan helyzetek, amelyekben eldől hogy mennyire jó az eladó valójában.

Modulok között szituációs gyakorlatokkal, példákkal dolgoznk az előadóink.

Időpontok, árak

KépzésjúlaugszeptoktnovdecjanfebrHosszalapár/fő +áfakorai ár/fő +áfa2. főjelentkezés
Vezetőképző tréning  9.   
8
nap
247.000 Ft
bruttó: 313.690 Ft
234.650 Ft
bruttó: 298.006 Ft
aug. 19-ig
további
5 % kedv.
jelentkezés
Tréner képzés  9.  
10
nap
277.000 Ft
bruttó: 351.790 Ft
263.150 Ft
bruttó: 334.201 Ft
aug. 19-ig
további
5 % kedv.
jelentkezés

Az ár tartalmazza: a jegyzetet, vizsga díját, tanúsítványok kiállításának költségeit, továbbá a kávészünetek, frissítők árát.

Jelentkezés:

Képzéseink 3-6 havonta ismétlődnek. Amennyiben nem talál Önnek megfelelő időpontot, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Tanfolyam jelentkezés lemondásának következményei
A képzés lemondását a tanfolyam megkezdése előtti 5. munkanapig tudjuk elfogadni. Amennyiben 5. és 2. munkanap között mondja le, a képzési díj 50%-át köteles befizetni. A 2. munkanapon belül történő lemondás esetén a teljes tanfolyam díj az Euzert Kft.-t illeti meg, de Ön illetve kollégája egy későbbi időponton a tanfolyamot még elvégezheti. A tanfolyam kezdete után történő lemondás esetén csak rendkívüli esetben (betegség...) tudunk új időpontot felajánlani.
Bővebben a részvételi feltételekről, kérjük kattintson ide.

Ezen képzésünk szabad szolgáltatásként folytatott ÁFÁ-s képzés.


A képzés helye:

cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36. - Vidéki képzések estetén: Helyi konferenciatermek
Érdekel, más időpontban                            Kihelyezett képzés érdekel
Amennyiben kihelyzett képzésről érdeklődik, kérjük az e-mailben adja meg a cég nevét és elérhetőségeit.

Jelentkezés és felvilágosítás:

tel: (1) 413-0904 / (1) 413-0905
fax: (1) 445 0152
cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36/A.
e-mail: info@euzert.hu
A képzés az EUZERT Uniós Továbbképző Kft. szervezésében indul

Képek az előadó termeinkről

Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk